Városmarketing díj,tata,kreativ magazin,

Országos Városmarketing Díj 2015

SAJTÓHÍR

Tata lett a Marketing Fővárosa 2015-ben!

2015. május 28-án került sor az első Országos Városmarketing Díj pályázat díjátadójára, melynek a Médiapiac Márkaépítés konferenciájának az MMSZ-el közös szervezésű városmarketing szekciója adott otthont.

„Az Országos Városmarketing Díj pályázatot azért alapítottuk, hogy felhívja a figyelmet a városok fejlesztésében egyre fontosabbá és egyre intenzívebbé váló marketingtevékenységre, annak sokszínűségére, eredményességére. A sikeres, hatékony marketingmegoldások elismerésével és azok széleskörű népszerűsítésével a Magyar Marketing Szövetség hozzájárul az igényes, szakmailag helyes gyakorlat elterjedéséhez, segíti a tapasztalatcserét, s benne a megyék, a városok vezetői, szervezetei és a marketingesek közötti együttműködést.” – nyilatkozta Dr. Piskóti István, a Miskolci Egyetem Marketing Intézetének vezetője, a zsűri elnöke.

Az MMSZ elkészítette a 2015-ös országos városmarketing térképet, amely bemutatja a marketingaktív megyéket és városokat. A térképből is jól látszik hogy mindösszesen három megyéből nem érkezett nevezés. Tíz város egynél több pályázattal nyert Városmarketing gyémántot, míg 22 város egy pályázattal nyert. Budapestről négy kerület adott be nevezést, amelyből két kerület részesült elismerésben.

tata,kreativ magazin,városmarketing díj,

Az első évben 66 nevezés érkezett. 36 várost képviselő szervezetek 6 kategóriában pályáztak. Idén a rendezvény-esemény kategória volt a legnépszerűbb, melyre összesen 24 nevezés érkezett. Az ismert szakemberekből álló zsűri a pályamunkákat a megalapozott tervezés, a kreativitás, a szakszerű megvalósítás, a kitűzött célok elérését jelentő hatásosság és a források célszerű felhasználását jelentő hatékonyság szempontjai alapján értékelte. Minden olyan pályázat, amely megfelelt a zsűri előzetesen meghirdetett kritériumrendszerének elnyerte az Országos Városmarketing Díj gyémánt elismerését.

Az idei év fődíjasa, Tata városa ezentúl viselheti a „Marketing Fővárosa 2015” kitüntető címet. A díjat Michl József, polgármester büszkeséget megfogalmazó gondolatokkal vette át. Tata 5 nevezést nyújtott be, 5 városmarketing gyémánt díjat nyert el és a versenykiírás szerint, aki a legtöbb gyémántot nyeri el az lesz az adott évben a Marketing Fővárosa.

tata,kreativ magazin, városmarketing dij,

(A képen balról-jobbra: Hinora Ferenc, MMSZ elnöke, Dr. Piskóti István, az MMSZ elnökségi tagja, Michl József, Tata polgármestere)

A Városmarketing nagykövete különdíjat ez alkalommal holtversenyben két város -Eger és Győr – kapta meg. Ők nyújtották be a legtöbb pályázatot, ezzel is bizonyítva, hogy komplex marketing tevékenységet folytattak az elmúlt esztendőben.

A Marketingaktív megye 2015 különdíjat Pest Megye nyerte. Ezt az elismerést azon megye kapta meg, ahonnan a legtöbb település részesült városmarketing gyémánt elismerésben. Budaörs, Szigetszentmiklós, Gödöllő és Vác városok révén vált Pest Megye a “Marketingaktív megyévé”.

Az Éva Utazó Magazin Innovatív kommunikációs különdíját Eger városa kapta. A város nevében a díjakat a városhoz szorosan kötődő Kovács Katalin, Kossuth-díjas és Liszt Ferenc-díjas előadóművész, énekesnő boldogan vette át.

Göbölyösné Mátrahegyi Anna, a pályázat zsűritagjaként az Observer Budapest Médiafigyelő képviseletében adta át különdíjukat mind a Marketing Fővárosának,Tatának, mind a két Városmarketing nagykövetnek, Egernek és Győrnek. Természetesen a különdíjazottak médiafigyelő szolgáltatást kaptak ajándékba, hogy ezzel támogassák őket kommunikációs tevékenységük során.

A városok képviselői nemcsak a díjátadón, de a szekción is jelentős számban képviseltették magukat, ahol előadásokat hallhattak a városmarketinggel foglalkozó új kutatásokról, hazai és nemzetközi módszerekről, jórészt a pályázat zsűritagjai prezentálásában.

„A jó városmarketing tevékenység pozitív hatással van az ott élők mindennapjaira, a város ismertségére és megítélésre!”

A pályázatról részletesebb információk a varosmarketingdij.hu honlapon, míg a díjátadóról készült képek az alábbi linken tekinthetőek meg!
Mutassa be marketing tevékenysége eredményeit, s nyerje el azzal a Magyar Marketing Szövetség szakmai elismerését, a „Városmarketing gyémánt 2015” védjegyet, melyet a Márkamonitorral közösen írt ki!

A „Marketing fővárosa 2015” és a „Marketingaktív megye 2015” címet az a település, illetve megye nyeri el, melynek szervezetei, marketing-projektjei a legtöbb „Városmarketing gyémántot” gyűjtötték. Egyben keressük és különdíjjal jutalmazzuk az év “Városmarketing nagykövetét”, aki a legtöbb pályázatot nyújtja be, ezzel is mutatva elkötelezettségét a városok és a városmarketing irányába.

Keressük és díjazzuk a városok, települések fejlesztése, ismertségük és elismertségük növelése érdekében megvalósított sikeres marketingprojekteket, kampányokat, rendezvényeket, a szakmailag profi marketingmegoldásokat!

A Miskolci Egyetem Marketing Intézete és a Hinora Marketing Group szakmai támogatásával létrehozott Országos Városmarketing Díj célja, hogy:

–          a városok fejlesztésében egyre fontosabbá és egyre intenzívebbé váló marketingtevékenységre, annak sokszínűségére, eredményességére felhívja a figyelmet,

–          a sikeres, hatékony marketing-megoldások elismerésével és azok széleskörű népszerűsítésével hozzájáruljon az igényes, szakmailag helyes gyakorlat elterjedéséhez,

–          segítse a tapasztalatcserét, s benne a városok vezetői, szervezetei és a marketingesek közötti együttműködést.

Egy jó városmarketing tevékenység pozitív hatással van az ott élők mindennapjaira, a város ismertségére és megítélésre.

Hat kategóriában lehet pályázni, a 2014. január 1. és 2015. február 28. között megvalósított aktivitásokkal. A pályázó szervezeteknek be kell mutatniuk a megvalósított marketingtevékenység előkészítésének, megvalósításának és eredményessége értékelésének folyamatát!

A szakmai zsűri a marketing munka szakmaiságát, hatékonyságát és hatásosságát ismeri el a Városmarketing gyémánttal, a szakmailag kiváló marketing védjegyének odaítélésével.

Egy szervezet több pályázatot is benyújthat, több Városmarketing gyémántot is szerezhet. Ahol több Városmarketing gyémánt gyűlik össze, az már az egész szervezet kiválóságát fémjelzi.

A nyertesek díja a szakmai elismerő cím, védjegyhasználat mellett az Országos Városmarketing Díj honlapján, a médiatámogatókon, a díj kampányán keresztüli népszerűsítés, ismertségnövekedés is. A „Marketing fővárosa” és a „Marketingaktív megye” nyertesei részére egy-egy ingyenes városmarketing workshop szervezését nyújta a Magyar Marketing Szövetség a két alapító, támogató szakmai szervezet által.

Nevezési határidő: 2015. május 15.

Forrás

0 válaszok

Hagyjon egy választ

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük